Hello world!

Am decis sa las titlul default, intrucat mi se pare potrivit.

Well… hello!

Nu sunt tocmai sigur ce ar trebui sa spun in post-ul introductiv, dar hai sa vedem despre ce as putea scrie:

– despre ce va fi blogul: in mod sigur nu despre politica, dar hey, niciodata sa nu spui niciodata. Cum am cateva idei de teme si posibile categorii in care sa le incadrez, n-as putea sa-i gasesc acum „the niche”
– despre mine si ce vreau sa fac: probabil ca am sa adaptez „about me”-ul pentru asta, cand mi-o veni chefu’
– ar putea fi un post interesant despre un subiect anume, dar il pastrez pentru mai tarziu😛

Asa ca, da, va confirm ideea formata despre acest post: este primul meu post despre nimic😀. Am sa am grija ca urmatoarele sa nu fie, dar trebuie sa ai din toate, asa ca am zis sa scap de asta acum.

Un răspuns

  1. and so it begins….

Lasă un răspuns

